|
Activitatea cabinetului nostru se fundamenteaza pe experienta profesionala acumulata in peste 20 ani de activitate a avocatului titular, d-nul Sorin George Botez. Eminent absolvent al Facultatii de Drept Bucuresti in anul 1989 si membru al Baroului Prahova din anul 2001, avocatul titular al cabinetului este recunoscut ca unul dintre avocatii de top, fiind specializat in drept comercial si societar, drept fiscal, drept administrativ, drept civil precum si in alte domenii conexe ale dreptului. In acelasi timp, domnul Sorin George Botez desfasoara si activitatea de arbitru comercial, practician in insolventa si mediator. In cadrul echipei care s-a format, experienta se imbina in cel mai fericit mod cu entuziasmul tineretii, in vederea slujirii indeaproape a principiilor in care credem cu tarie : profesionalismul si eficienta cu care ne desfasuram, in fiecare zi, activitatea, fidelitatea si devotamentul fata de clientii nostri precum si ingeniozitatea in gasirea celor mai bune solutii pentru acestia. Intr-o lume in permanenta schimbare, e nevoie de repere bine stabilite. De aceea, valorile dupa care ne conducem intreaga activitate si pe care le vom urma intotdeauna, sunt: 1. INCREDEREA IN REUSITA Plecam de la ideea de succes in fiecare caz preluat de catre noi. Fiecare dosar este tratat cu aceeasi seriozitate si acelasi profesionalism pentru ca, pentru noi, nu exista decat dorinta de a castiga. Suntem convinsi ca reusitele sunt importante atat pentru clientii nostri cat si pentru noi, ca si cabinet de avocatura. 2. INCREDEREA IN REZULTATE Activitatea noastra se cuantifica in rezultate. In fiecare caz preluat incercam sa obtinem un rezultat favorabil, cu un minim de timp si cheltuieli financiare din partea clientului. Asadar, nu numai rezultatul final conteaza pentru noi, ci si optimizarea timpului in care acesta este obtinut precum si optimizarea cheltuielilor financiare ale clientilor. 3. INCREDEREA IN FLEXIBILITATE Fiecare caz preluat este unic si de aceea solutiile juridice pe care le oferim clientilor nostri sunt adaptate in functie de nevoile lor. 4. INCREDEREA IN PARTENERIAT Relatia pe care o dezvoltam cu clientii nostri este una de parteneriat. Acest parteneriat implica, din partea ambelor parti, respect, onestitate, fidelitate si cel mai important, un tel comun: succesul. Important pentru noi si pentru clientii nostri este sa prevenim situatiile litigioase care ar putea afecta interesul clientilor. Tocmai de aceea, latura de consultanta este una din cele mai importante in activitatea noastra.
Dacă ţi-a fost utilă această pagină, da-ne un like pe Facebook
|
|